PR agencija Odnosi s javnošću d.o.o.

thumb_up 158 likes
Domobranska 21
10000 Zagreb, Croatia
phone
Click to show phone
Request for information

PR agencija Odnosi s javnošću d.o.o. Company Information

General information

Samo jedna rečenica dovoljna je da pokaže koliko imamo iskustva na području odnosa s javnošću:

MI SMO PRVA I NAJSTARIJA AGENCIJA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU U HRVATSKOJ KOJA JE BILA UTEMELJENA NA SAMOM POČETKU STVARANJA HRVATSKE DRŽAVE 1992. GODINE.

Od samog početka bili smo usmjereni na pružanje usluga vođenja odnosa s javnošću. Izrasli u ratu usred najveće moguće krize, naš smo posao usmjerili kriznom komuniciranju, ali i podizanju svijesti o potrebi da Republika Hrvatska mora voditi računa o građenju svog ugleda i za vrijeme rata. Svoj cilj, ali i ciljeve naše zemlje postizali smo u početku lobiranjem u svakom mogućem pogledu, te organizacijom mnogih događanja koja su govorila istinu o nama u svijetu. U vrtlogu rata na hrvatsko su tržište stizali samo oni najhrabriji, vidoviti, ozbiljni klijenti koji su dobro znali da je upravo sad trenutak da započnu svoje aktivnost i kad rat završi budu sa svojim proizvodima prvi na našem tržištu. Tako se naša agencija našla u nezavidnoj situaciji pružajući usluge za razne industrije jer specijalizacija nije dolazila u obzir. Tek unazad dvije tri godine pokušali smo se fokusirati na određene industrije, a od 2010. godine otvorili smo i agenciju koja će se više usredotočiti na korporativno komuniciranje pod nazivom „In medias res komunikacije“d.o.o., Zagreb. Agencija je osim za korporativno komuniciranje specijalizirana za savjetovanje o hrvatskom zakonodavstvu, o svim privatizacijskim procesima u Hrvatskoj kako s pravnog tako i s financijskog aspekta, za krizno upravljanje, za odnose s ulagačima, te se također bavi lobiranjem i pozicioniranjem korporacija. Zbog rastućeg broja klijenata na slovenskom tržištu otvorili smo i agenciju „Odnosi z javnostmi“ d.o.o., u Ljubljani.
Naš je dosadašnji rad bio posvećen ne samo klijentima, već i educiranju hrvatskih građana o odnosima s javnošću, te smo proteklih godina održavali seminare, okrugle stolove i savjetovanja, a naši su savjetnici sudjelovali kao predavači i u školama, na fakultetima, udrugama i na mnogim drugim mjestima gdje su mogli govoriti o struci i njenim novostima. Na prvom nam je mjestu uvijek pozitivan pristup tijekom svake komunikacije bez ikakvih zakulisnih igara i podmetanja. POZITIVNOST ja naš moto Agencije! Naš rad temeljen je na transparentnosti, stručnosti i pozitivnosti što u konačnici rezultira povjerenjem naših klijenata zbog čega su nam neki od njih ostali vjerni do današnjeg dana. Snaga uspjeha naše Agencije bila je i ostala savjetovanje multinacionalnih kompanija u smislu da im pokažemo kako se moraju ponašati i prilagođavati hrvatskom tržištu, te koristiti njegove posebnosti, kako one kulturološke, tako i tradicionalne. U sve više kompliciranom i zahtjevnom svijetu ponude raznih roba, kada se sve, baš sve, može proizvesti, no kad je vrlo teško bilo što prodati i kada oglašavanje gubi svoju snagu i efikasnost, te kad naša struka sofisticiranim komuniciranjem uspješno doseže sve javnosti, bez obzira na krizu, naša Agencija grabi naprijed i širi svoja područja rada. Neki bi rekli „Kad se nekom smrkne, drugom svane“. I u tome ima neke istine, no moramo naglasiti da je naš uspjeh ipak ponajviše rezultat našeg dugogodišnjeg upornog i strpljivog rada sve od davne 1992. godine, rada koji iziskuje detaljno planiranje komunikacija, razradu pristupa do najsitnijih detalja, bivajući na raspolaganju klijentu 24 sata, praznikom i vikendom, nudeći mu na taj način sigurnost da će mu netko uvijek priskočiti u pomoć i pružajući mu oslonac u bilo kojoj situaciji, a naročito u krizi.

Naša je Agencija od samih početaka imala misiju rada pro bono, prvenstveno orijentiranu na djecu i osobe s posebnim potrebama, kao i na edukaciju i ekologiju. Upravo su edukacija i ekologija bile u fokusu našeg prvog velikog međunarodnog projekta „Earth train for peace“ 1992. godine koji je bio temeljen na ljudskim pravima i ekologiji te prvenstveno potpomognut od Ujedinjenih naroda na čelu s Biancom Jagger i Clausom Nobelom koji su zajedno s hrvatskom, američkom, japanskom i europskom djecom vlakom koji je vukla parna lokomotiva iz Zagreba otputovali u Beč na Konferenciju o ljudskim pravima na kojoj se po prvi puta održala i Konferencija o dječjim pravima, šireći na taj način poruku mira, ljudskih prava i zaštite okoliša, a upravo su to u Hrvatskoj na najgori mogući način kršila ratna razaranja.
Na ekologiji smo radili pružajući usluge za naša dva najveća energetska klijenta Alstom i Enron.
Educiranje mladih o okolišu provodili smo kroz naš petogodišnji projekt „Dan djece“ u tri hrvatska središta: Zagrebu, Splitu i Osijeku. Putem tog projekta educirali smo najmlađe o čistoći voda, mora, hrane, okoliša, štetnosti pušenja i konzumiranju alkohola i droga.

POVIJEST
Povijest agencije „Odnosi s javnošću“ je zanimljiva i seže u doba Domovinskog rata za vrijeme kojeg bi teško nekom palo na pamet da se počne baviti pružanjem usluga odnosa s javnošću. No, budući da agencija i dan danas posluje i niže dobre rezultate, iako je promijenila ime i vlasnika, govori da je odluka bila ispravna.
Agencija je utemeljena 1992. godine pod imenom „P.R. Zagreb“ d.o.o.
Vlasnica agencije je bila gospođa Astrid Mušura Kaučič čije iskustvo na području odnosa s javnošću danas broji punih 35 godina. Ona je bila pionirka na tom području u cijeloj regiji Jugoistočne Europe, a svoju suradnju nastavila je i dalje kao starija savjetnica Agencije
Na samom početku svog utemeljenja, 1993. godine, Agencija je potpisala ugovor o pridruženom članstvu s američkom agencijom GCI, članicom grupe GREY Advertising, temeljem kojeg je dobila prve velike međunarodne klijente: IBM i MASTERFOODS (MARS).
To joj je omogućilo pristup svjetskim trendovima u odnosima s javnošću, kao i stalnom usavršavanju konzultanata u SAD-u unutar grupe Grey Advertising.
Agencija je tijekom svojih dvadeset i dvije godine djelovanja ponajviše savjetovala velike svjetske kompanije koje su započele s osvajanjem hrvatskog tržišta i kojima je bilo itekako važno na tom području postići što bolji ugled. U prvih nekoliko godina svog djelovanja njeni su savjetnici u isto vrijeme razvijali ugled struke i educirali hrvatske tvrtke na području odnosa s javnošću. Mirno možemo reći da je „P.R. Zagreb“ d.o.o. obavio pionirski posao u razvijanju odnosa s javnošću u Republici Hrvatskoj. Svojim nastupima u to vrijeme na mnogobrojnim međunarodnim konferencijama i kongresima struke, predstavnici Agencije nisu samo pomogli stvaranju ugleda svoje Agencije, već i ugledu svoje zemlje u najtežim vremenima, što je najteže bilo upravo u tim ratnim godinama. Popularizaciji struke dodatno je pomagala gospođa Astrid Mušura Kaučič pišući članke o odnosima s javnošću u hrvatskom dnevnom tisku te stručnim magazinima, kako bi osvijestila i managere i mnoge mlade ljude da spoznaju koliko su odnosi s javnošću bitni za stvaranje ugleda njihovih tvrtki. Tijekom tih godina u Agenciji je bilo školovano desetak mladih, fakultetski obrazovanih ljudi za savjetnike odnosa s javnošću.
Agencija je prva u Hrvatskoj organizirala seminare na temu odnosa s javnošću s vodećim predavačima iz SAD-a i Velike Britanije.
Agencija je bila savjetnica najvećim svjetskim korporacijama koje su se javile na hrvatske javne natječaje:
BECHTEL (izgradnja autoceste), ALSTOM (termoelektrana Lukovo Šugarje), ENRON (energetika), MOBILKOM (telekomunikacije).
kao i prvim stranim bankama koje su stizale u Hrvatsku:
RAIFFEISEN BANK – prva strana banka na hrvatskom tržištu
BANK AUSTRIA

2000. godine agencija „Odnosi z javnošću d.o.o.“ preuzima sve klijente i konzultante agencije „P.R. Zagreb“ d.o.o., a njezino vođenje preuzima gospodin Franc Kaučič, budući da gospođa Astrid Mušura Kaučič na poziv Vlade Republike Hrvatske odlazi u Ministarstvo Gospodarstva na radno mjesto Glasnogovornice Ministarstva, a kasnije i Tajnika Ministarstva.

Od 2000. godine Agencija je prisutna i na tržištu Republike Slovenije na kojem savjetuje najeminentnije slovenske kompanije:
Gorenje d.d.
Gorenje Slovenija d.o.o.
Hewlett Packard Slovenija
Philips Slovenija
Krka d.d.
Lek d.d.
Farmicom, Sensilab
Thermana d.d.
Kastner & Oehler d.o.o.
Jelovica
Smreka

Istovremeno slovenske kompanije prodiru na hrvatsko tržište snažnije i traže usluge Agencije koja savjetuje:

Vladu Republike Slovenije
Gorenje Zagreb d.o.o.
Krka Zagreb d.o.o.
Lek Zagreb d.o.o.
Triglav osiguranje d.d.
Peko d.o.o.
Lisca
Movia
Simčič…

Od 2010. godine, Agencija se specijalizirala za produktni PR, posebice na području bijele tehnike, malih kućanskih aparata, farmacije, odjeće, obuće, nakita, dok je savjetovanje na području korporativnog brandinga, savjetovanja financijskih institucija, lobiranja i kriznog managementa prepustila svojoj novoosnovanoj agenciji „In medias res komunikacije“ d.o.o.

Domobranska 21 Zagreb

Opening hours
Monday:
09:00 - 17:00
Tuesday:
09:00 - 17:00
Wednesday:
09:00 - 17:00
Thursday:
09:00 - 17:00
Friday:
09:00 - 17:00
Phone number
+38514668171
Linki
Social Accounts
Keywords
marketing agency

PR agencija Odnosi s javnošću d.o.o. Reviews & Ratings

How do you rate this company?

Are you the owner of this company? If so, do not lose the opportunity to update your company's profile, add products, offers and higher position in search engines.

A similiar page for your business? Make sure everyone can find you and your offer. Create your dedicated company page on Yellow Pages Croatia - it's simply and easy!
Add your company